zaterdag 18 december 2004

NL + moslim = spagaat (II)

Wie Is De Mol?
Bovenstaande som is een rekenfout. Maar dat had je na mijn log NL + moslim = spagaat (I) vast al begrepen. Een islamitische Nederlander die rechtop met beide benen op Hollandse bodem staat is voor velen een landverrader, een exponent van de Nederlandse ziekte die multiculturaliteit heet; althans voor de leden van het Dutch Disease Report (DDR) forum. Wil je weten hoe daar over ons (Nederlandse) moslims wordt gedacht, neem daar dan eens een kijkje. Heel amusant. Ik ben nog nooit onderwerp geweest van discussie (wellicht omdat mijn weblog het rustig aan doet en geen olie op het vuur gooit daar waar het publieke debatten betreft). Maar ja, eens is de eerste keer.

Op DDR wordt ik voor het gemak als “zo’n bekeerling” op één hoop gegooid met andere tot de islam bekeerde mannen die gewetensbezwaren hebben tegen het schudden van vrouwenhanden; daarmee is mijn première als onderwerp van discussie een feit. Nou ja, discussie? Met geen woord wordt er op DDR gerept over de inhoud van mijn weblog. Daar is het nog wachten op. Op welke datum valt ook alweer St. Juttemis?

UPDATE 8 maart 2012: DDR is reeds lang offline (alhamdulillah).
De DDR tekstlinks leiden nu naar een GEARCHIVEERDE webpagina (Archive.org).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.