vrijdag 13 mei 2005

Een hele omschakeling

Vandaag heb ik de gebedstijden die ik had geprogrammeerd op mijn Casio 871 horloge vervangen door drie innametijden: drie maal alarm om 08.00 uur, 12.00 uur en 16.00 uur. Dat zijn de drie innametijden waarop ik vanaf morgen dagelijks mijn portie methylfenidaat [ritalin] moet innemen in verband met mijn ADHD. De eerste week een halve tablet per keer, de tweede week een heel tablet per keer. Het wordt dus langzaam opgebouwd. Een hele omschakeling! Morgenochtend vroeg dus de eerste inname (dan ben ik net incha Allah onderweg met Ahmed naar een uitwedstrijd van zijn voetbalteam AZC F3). Ik zal mij strak aan de innametijden moeten houden (nee Abdul, alles klokslag en dus niet later inhalen zoals je wel eens doet bij de gebedstijden :-) om die rust terug in mijn hoofd te krijgen die ik zo lang node heb gemist…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.