woensdag 18 mei 2005

Nee, ik ben geen vegetariër :-)

In tegenstelling tot wat er in een forumthread op Marokko.nl over mijn persoon is vermeld, kan ik u, waarde lezer, mededelen dat ik geen vegetariër ben. Met genoegen stuur ik voor het offerfeest elke keer geld naar mijn schoonfamilie in Senegal om aldaar een schaap te laten slachten (daar is een schaap een stuk goedkoper). Ik ben een echte liefhebber van schapen- en geitenvlees. Naar mijn smaak zit er aan rundvlees weinig smaak, dus dat laat ik meestal links liggen. Zo, dat lijkt mij voldoende informatie zo. Wilt u nog weten in welke forumthread mijn vermeend vegetariër-zijn ter sprake is gekomen, klik dan op de onderstaande url:

forums.marokko.nl/showthread.php?t=568371&page=2

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=568371&page=2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.