zaterdag 29 juli 2006

De ramadan komt naar je toe komende herfst!

Zo midden in de zomer, bijna aan het eind van de tweede hittegolf incha Allah, durf je natuurlijk nog niet te denken aan de herfst, laat staan de ramadan. Jammer dan, dat doe ik dan wel voor je! (hihi) Koud een paar dagen herfst en het is zover: de ramadan! Zelfs op mijn weekkalender aangeschaft op het postkantoor staat de (vermoedelijke) begindatum van deze heilige vast ‘n maand: zondag 24 september 2006.

Zoals tijdens eerdere ramadannen zal ik incha Allah ook dit jaar mijn tijdens de ramadan geschreven stukjes (‘logs’) niet alleen onderbrengen in qua onderwerp toepasselijke categorieën, maar ook in de extra categorie Ramadan (dat geldt dan ook voor stukjes die de ramadan betreffen, maar ervoor of erna geschreven zijn, zoals het stukje wat je nu leest).

Ik heb deze extra categorie in het leven geroepen omdat de ramadan altijd iets bijzonders voor mij in petto heeft. Op deze wijze worden de ontwikkelingen van (islam in) mijn dagelijks leven in deze bijzondere maand ook gezamenlijk (in één categorie) gearchiveerd, ongeacht de onderwerpen.

www.moonsighting.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.