maandag 30 oktober 2006

Op de lachspieren

Mash’Allah, ik mag het dan wel zwaar hebben op het ogenblik en zo mijn dips hebben, maar luisteren naar koranrecitatie helpt mij er zo weer bovenop! Zeker in de uitvoering van een papegaai. Dan doet het niet alleen een beroep op mijn geloofsbeleving maar werkt het ook nog op mijn lachspieren.

www.youtube.com/watch?v=NoMzX3zKo1s



De geluidskwaliteit is niet al te best en de uitspraak van de papegaai laat te wensen over. Dit zijn de aya’s die in bovengenoemde video worden uitgesproken:

00m04s voice-over ..., soera Al-'Alaq 96 : aya 1
00m08s papegaai soera Al-Ikhlaas 112 : aya's 1, 2, 3, gedeeltelijk 4
00m19s voice-over ...
00m27s papegaai soera Al-Fatihah 1 : aya's 1?, 3, 4, gedeeltelijk 5, 6?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.