dinsdag 20 februari 2007

Te gek voor woorden :-)


Veel over deze zaak kan ik niet terugvinden op het internet (tot nu toe althans). Nog gekker wordt het wanneer ik op een NOS webpagina ditzelfde artikel terugvind, met daarbij een tekstballonnetje met de woorden "Lees voor". Ik klik erop en kom terecht bij een zgn. NOS ReadSpeaker. Om dan vervolgens een robot-stem o.a. de woorden "In de Naam van Allah, de Meest Barmhartige en Genadevolle" te horen uitspreken, is heel vervreemdend (zie onderstaande link). Ik vraag me af of de Egyptische professor uit bovenstaand Teletekst-bericht niet gewoon een sarcastisch statement heeft willen maken en toen verkeerd begrepen is…

luister naar het bewuste ReadSpeaker fragment

UPDATE 1 JANUARI 2014
Luister via deze audioplayer naar het bewuste ReadSpeaker fragment:
archive.org/details/NOS_Read_Speaker_20feb2007_10h50
een Wat een vondst! bestand

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.