vrijdag 3 augustus 2007

YouTube enzo

Op de bonnefooi ben ik wat door het immense video archief van YouTube aan het struinen. Voor mij géén Tokio Hotel clips (zoals bij Yande) of voetbalbeelden (zoals bij Ahmed). Al snel vind ik een aantal video’s die zijn gepost door ene Timurcin23. Het merendeel van zijn postings zegt mij niets, maar de tekenfilms in zijn ‘collectie’ vallen mij direct op: Abdes Rudu Säuberung (uitleg rituele wassing – zie de ingebedde video onderaan deze bijdrage) en Namaz Salat Das Gebet (het gebed, stap voor stap). Bij het bekijken van de video over de rituele wassing (voertaal: Turks) komt Kiné gelijk bij me zitten en kijkt geboeid van begin tot eind. Een leuke videotip voor deze vrijdag!

UPDATE D.D. 8 MEI 2013: De twee genoemde video's niet meer beschikbaar via het account van Timurcin23. Alhamdulillah heeft YouTube user amine222009 de video "Namaz Salat Das Gebet" in 2010 opnieuw geüpload. De voertaal is Turks:

www.youtube.com/watch?v=qCJDC8kxPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.