zondag 20 januari 2008

Alles wat los en vast zit

Schrijven is mijn lust en mijn leven. Mijn andere hobby heeft jaren een slapend bestaan geleid, maar sinds aanschaf van mijn nieuwe GSM ben ik weer volop bezig: ik film alles wat los en vast zit. Monteren doe ik ook op mijn GSM. Het meeste beeldmateriaal gaat rechtstreeks het familie-archief in. Soms laat ik wat achter op mijn weblog, zoals vandaag.

Mijn idee van een heerlijke zaterdagavond heb ik vastgelegd in een homevideo van pak ‘m beet vier minuten. Lekker met z’n allen voor de buis. Via onze televisie kijken we naar de grote finale van de "Navetanes", het roemruchte voetbaltoernooi van Senegalese wijkteams.

Yande zit op YouTube muziekfilmpjes te zoeken, wanneer ze plots sketches ontdekt van Senegals bekendste komiek: Sa Neex (spreek uit: Sa Nèèg). Mash’Allah, zo omringd door mensen waarvan ik hou en die van mij houden, ligt geluk in eenvoud. Hoe zongen Saskia & Serge dat ook al weer? Het zijn de kleine dingen die het doen :-)

www.youtube.com/watch?v=KmKXboImkVo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.