donderdag 15 januari 2009

Loopgips (1) Rustig aan doen

Alle lof aan Allah! Sinds de operatie aan mijn rechterenkel van woensdag 7 januari jl. heb ik gelopen met een kunststof spalk aan mijn rechtervoet en -onderbeen. Onder geen beding heb ik mijn rechterbeen mogen belasten. Vanmorgen is in het ziekenhuis de spalk verwijderd. Nu mijn voet minder gezwollen is, kan er loopgips op. Stukje bij beetje mag ik mijn rechterbeen weer gebruiken, maar ik moet absoluut rustig aan doen (mijn elleboogkrukken helpen mij daarbij). Incha Allah eind februari gaat het gips eraf; daarna zal ik nog lang moeten revalideren alvorens ik mijn werk (postbezorgen) kan hervatten.

Yande, Ahmed en Kiné verheugen zich al op het loopgips van papa. Zij hebben zich voorgenomen om vanmiddag, wanneer ze terug zijn van school, met stiften en pennen mijn gipsbeen onder handen te nemen. Zoals je ziet op onderstaande foto, heb ik alvast een beginnetje gemaakt :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.