maandag 16 augustus 2010

De ramadan en uw medicijnen (KNMP.nl)


Oké, deze bijdrage is mosterd na de maaltijd (de vastenmaand is al lang begonnen), maar toch.

Zelf mag ik al een aantal jaren niet meer vasten (wegens mijn medicijngebruik, ritalin i.v.m. ADHD). Daarom ben ik niet op zoek gegaan naar informatie over de ramadan en medicijnen, omdat ik er zelf al uit ben hoe om te gaan met vasten (gewoon niet doen).

Vandaag kom ik bij de apotheek om wat medicijnen af te halen, wanneer ik een flyer van de KNMP (Koninklijke Nederlandse Maatschappij ter bevordering van de Pharmacie) zie liggen. Een heldere flyer zonder poespas.

www.knmp.nl/knmp-vandaag/landelijke-imagocampagne/Ramadan

via deze link kun je een .pdf versie van deze flyer downloaden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.