donderdag 17 februari 2011

Dana Nechushtan, da’s andere koek!


Ik ken Dana Nechushtan uit mijn tijd bij de Nederlandse Film- en Televisie Academie, waar ik twee jaar heb gestudeerd (1990-1992). Samen met haar heb ik mijn eerste echte eerstejaars praktijkopdracht gedaan. Stom, stom, had ik wel een videocamera + recorder meegenomen maar was ik vergeten om bij het magazijn van de Academie een microfoon te regelen. Zelfs in die omstandigheden bleef mijn klasgenote Dana koel en we hebben die dag geroeid met de riemen die we hadden (alleen de camera dus – enne, oh ja ook de recorder :-).

nl.wikipedia.org/wiki/Dana_Nechushtan

Zo'n koele kordate kikker als Dana zal incha Allah zeker om kunnen gaan met de stortvloed aan kritiek die ze nu te verduren krijgt naar aanleiding van het maken van dit filmpje voor Tegenstemwijzer.nl. Klasse, Dana! Vooral dóórgaan :-)

www.youtube.com/watch?v=FeuOeh_FvWk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.