zaterdag 11 juni 2011

Web-log.nl gaat verhuizen . Incha Allah zal mijn blog ‘Islam in mijn dagelijks leven’ er weinig last van hebben.

Sinds begin december 2003 heb ik een blog bij Web-log.nl. Er zijn al eerdere 'migraties' geweest, maar de verhuizing die er aankomt lijkt groter dan alle anderen. Deze verhuizing is in de eerste week van juli, incha Allah.

Mijn blog reclamevrij houden kan na de verhuizing nog steeds, maar dan zal ik per jaar een x bedrag moeten betalen i.p.v. een maandelijkse 'incasso' via mijn GSM. Het kan zijn dat je tijdelijk reclames aantreft op mijn blog.

Ik heb in het verleden mp3 bestanden geüpload op mijn blog. Dat kan in de toekomst niet meer (dan alleen nog via andere audio-upload-services als Soundcloud o.i.d.). Ik heb gevraagd of de mp3-bestanden die ik reeds heb geplaatst, na de verhuizing nog bereikbaar zijn. Binnenkort heb ik hierop een antwoord, incha Allah.

Al met al  hoop ik dat jij als bezoeker niets van de verhuizing zult merken. Maar ik vrees het ergste…

over.web-log.nl/over/2011/06/migratie-update-3.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.