zondag 21 augustus 2011

Helpen bij kaften. Jeej!

Aan alles kan ik merken dat het gewone leven weer is begonnen. Het nieuwe schoolseizoen is daar! Kiné heeft reeds haar eerste schoolweek achter de rug (groep 7 inmiddels). Yande begint komende dinsdag weer (horeca is helemaal haar ding) en Ahmed moet morgenmiddag acte de présence geven op zijn college (klas 2r). Daarbij komt nog dat ik morgenmiddag een rondleiding heb op de werkvloer waar ik in de nabije toekomst hoop te gaan werken. Incha Allah heb ik binnenkort weer een reguliere baan. Een nieuw seizoen, ook voor mij? Joost Allah mag 't weten!

Ik heb het al eerder gezegd, maar ik herhaal het nog maar even. De ramadan heeft voor mij altijd wat bijzonders in petto. Zo ook  deze keer. Genietend van heerlijke vooruitzichten 'help' ik Ahmed vanmiddag met het kaften van zijn schoolboeken voor het tweede schooljaar. 'Helpen' tussen aanhalingstekens, want ik ben het die kaft, Ahmed verleent assistentie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.