maandag 10 september 2012

Mash’Allah, dat was een zonovergoten zondag!

Het is weer maandag. Doordeweeks kan het zo maar zijn dat ik niet merk wat voor weer het is. Naast boodschappen en werk, trek ik me dan terug in mijn stulp schulp. Gisteren was het een zonnige warme dag, kan ik je zeggen!

In het weekend ‘heb ik de kids’ (in het kader van co-ouderschap) en zo kon Kiné mij zaterdag jl. meenemen naar de stad (er was een zgn. ‘Dweildag’, hier en hier de video’s). Gistermiddag, zondag, nam ze me mee naar mijn achtertuin. Ze moest nog een boek lezen voor school (boekbespreking) en ik ging verder in de “Masnawî”van Rûmî. Dat was gezellig! En ja hoor, op het juiste moment weer een Rûmî peptalk gelezen, deze keer over de tegenstellingen ziekte/gezondheid, stress/ontspanning. Naderhand hebben Kiné en ik nog een bordspel gespeeld en muziek geluisterd. Mash’Allah.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.