zondag 2 juni 2013

Tijaniyya @ Tivaouane, Senegal (audio archive)

Voor mijn Senegalese bezoekers heb ik nu een mash'Allah enorme audio verzameling, afkomstig van Mamserigne.fr. Deze website was online van 2007 tot een paar maanden geleden. Wanneer je nu (op het moment van publiceren van deze weblogbijdrage althans) de homepage van Mamserigne.fr probeert te laden, krijg je een error bericht te zien. "HTTP Error 403.14 - Forbidden | The Web server is configured to not list the contents of this directory." etcetera Ik heb nu mijn selectie uit het 2007 archief van deze website geüpload bij Archive.org met daarbij deze informatie:
"June 2013. Now that Mamserigne.fr appears to be offline, I'm happy that back in september 2007 I made a back-up of several Tivaouane files of said website. This collection consists of religious chants and other material. If you look close at the consecutive numbers of some file names you may notice that some files seem to be missing: please note that they were already missing when this collection was still online at Mamserigne.fr back in 2007. Anyway, for now: Bonne Ecoute!"
De meeste religieuze gezangen in deze verzameling maken ook deel uit van deze uitgebreidere verzameling gezangen die ik al eerder via Archive.org beschikbaar heb gesteld: archive.org/details/Chants_religieux_tijanis Onderstaande verzameling bevat met name exegese/tafsir (uitleg over religieuze thema's) in het Wolof.

archive.org/details/Mamserigne-fr_Archive_2007_selection

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.