donderdag 1 augustus 2013

Methylfeniwatte?

Op 6 april 2005 werd bij mij ADHD vastgesteld. Korte tijd later begon ik met ritalin (methylfenidaat). In 2006 was er een tijd dat ik geen ritalin nam: de chaos regeerde. Om die chaos te beteugelen begon ik weer met medicatie.
Dat het de laatste tijd niet lekker met me gaat, heb je kunnen lezen (zie o.a. deze bijdrage). Met het vermoeden dat mijn superdips aan mijn langdurige medicatie liggen, ben ik afgelopen zaterdag gestopt met ritalin. En nee, de chaos heeft nog steeds niet z'n kop opgestoken (incha Allah blijft dat zo).

Om niet te hard van stapel te lopen, heb ik niet direct het vasten weer opgepikt. Step-by-step eerst kijken of mijn lijf ècht zonder die troep [lees: ritalin] kan. Daarna zien we verder. Vasten tijdens de volgende ramadan? Nou, Wie weet...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.