maandag 23 juni 2014

[OFF-TOPIC] Voor de eer

WK 2014! Vanavond de laatste poulewedstrijd van Nederland. Zoals gebruikelijk spelen we in onze straat een zgn. 'blinde poule'. Inzet 1 euro, maar je weet pas achteraf voor welke einduitslag je hebt gekozen. Ook ik heb mijn duit in het zakje gedaan.

Laat ik het als een goed teken opvatten dat ik vandaag al iets heb gewonnen. Journalist Jan Eikelboom heeft op het vliegveld van Erbil (Koerdistan) een bestelling gedaan. Hij vraagt zijn volgers de prijs van de bestelling te raden (zijn vraag gaat vergezeld van een foto van de bestelling, zie hieronder). Ik gok op 15 euro (2 euro per Snickers reep, 3 euro per koffie, ik rond de 12 euro totaal naar boven af). En ja, ik won! Uiteraard wil ik dit historisch moment bewaren, daarom plaats ik de betreffende tweets in deze bijdrage. Leuk voor later ;-)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.