zaterdag 10 januari 2015

Van buiten en binnen

Boodschappen doen en ommetje na het avondeten daargelaten, kom ik nauwelijks buiten. Mijn kids daargelaten, komt er nauwelijks iemand bij mij binnen. Sociale contacten: ik heb er geen. Daarom des te bijzonder dat ik woensdag- èn donderdagavond jl. naar het centrum van mijn woonplaats Zutphen ben getogen om samen met mij grotendeels onbekende mensen uiting te geven aan woede en verdriet die de aanslag in Parijs bij ons naar boven heeft gebracht. Niet dat ik nu direct sociaal actiever ben geworden, maar ik zie deze twee manifestaties wèl als een persoonlijke mijlpaal: mijn wereldje is weer wat ruimer. Elk nadeel heb zijn voordeel.

UPDATE D.D. 1 MEI 2015: Sinds enige weken heb ik een nieuwe vrijwilligersbaan waarbij ik soms ook op locatie ga. Zo kom ik nog eens ergens! Mijn wereldje is nòg ruimer geworden :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zeg 't maar

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.